הטאסיטה החדש

טי-קרוז אורבן
תשוקה, טבע, כבוד, רגש.

"עם טי-קרוז אורבן שילבנו את הטוב ביותר משני עולמות. מורשת האופנוע האמריקאי: עשויה מסגנון נצחי, מומנט טוב בסל"ד נמוך, מושב נמוך, ומנך רכיבה עם כפות רגליים מקדימה במכונה מכובדת עם תרבות האופנועים האיטלקית; עם הילוכים וגלגלים ספורטיביים, מסגרת צינורית נוקשה, מתלים ובלמים עכשוויים עם הפלוס של הדור השני של מנגנון העברת האנרגיה מהמנוע לציר הגלגלים (powertrain) החשמלי לחלוטין שלנו." – אמר פייר פאולו ריגו, מייסד שותף של טאסיטה – "זוהי ההפקה הראשונה של טאסיטה טי-קרוז בהשראת האב טיפוס שהצגנו ב AIMEXPO בשנת 2017 הכוללת את כל הצעות הלקוחות שקיבלנו במהלך המופע ואחריו."
הטאסיטה טי-קרוז אורבן מצויד במנוע דור שני החדש, הזמין בשלוש אפשרויות הספק שמגיע עד 44 קילו-וואט, ומסוגל למומנט מידי מקסימאלי של 100 ניוטון-מטר לחווית רכיבה ייחודית.
הטאסיטה טי-קרוז אורבן 2020 מגיע עם שתי אפשרויות לחבילות סוללה שונות: מארז סוללות גדול בגודל 18 קוט"ש לטווח של עד 220 ק"מ* (137 מייל) ומארז סוללות בינוני בגודל 9 קוט"ש שיכול להגיע עד 112 ק"מ* (70 מייל), כל הטווחים לפני הכניסה למצב חיסכון בסוללה.
כמו כל אופנועי טאסיטה, הטי-קרוז אורבן גם כן מצויד בטכנולוגיית תיבת ההילוכים בעלת 5 הילוכים של טאסיטה. תכונה ייחודית זו מפחיתה את התחממות היתר וצריכת החשמל של המנוע, כלומר טווח ארוך יותר ומומנט טוב יותר בעת הצורך לביצועי שיא בכל סיטואציה.
"עם הטי-קרוז אורבן, אנחנו מתייחסים לצרכים הספציפיים של התניידות בעיר עם ההנאה של חווית הרכיבה, הביצועים והטווח. עם טווח של עד 220 ק"מ (137 מייל) בשיטת המדידה של טאסיטה (TRM), אנו מספקים טווח כמעט כפול מהממוצע שרוכב בדרך כלל עושה ביום רכיבה בעיר. הטי-קרוז אורבן יהיה ליווי נהדר בשביל להנות מחיי היומיום בארצות הברית ובאירופה." אמר מנכ"ל טאסיטה, אקסל היילנקוטר.

מחירים

כל המחירים לא כוללים מע"מ, הובלה ומיסים מקומיים.

טי-קרוז אורבן T15(11 קילו-וואט/ 60 ניוטון-מטר
קטן (7.5 קוט"ש)10.645 אירו
בינוני (9.0 קוט"ש)11.965 אירו
גדול (18.0 קוט"ש)16.229 אירו
טי-קרוז אורבן T30(27 קילו-וואט / 60 ניוטון-מטר)
בינוני (9.0 קוט"ש)11.965 אירו
גדול (18.0 קוט"ש)16.229 אירו
טי-קרוז אורבן T45(34 קילו-וואט / 85 ניוטון-מטר)
קטן (7.5 קוט"ש)ללא תוספת תשלום
בינוני (9.0 קוט"ש)13.210 אירו
גדול (18.0 קוט"ש)17.474 אירו
טי-קרוז אורבן T65(44 קילו-וואט / 100 ניוטון-מטר)
בינוני (9.0 קוט"ש)ללא תוספת תשלום
גדול (18.0 קוט"ש)19.252 אירו

מפרט טכני

מנגנון העברת הכוח מהמנוע לציר הגלגלים (POWERTRAIN)

מנוע חשמלי: Tacita Generazione 2 PMAC

עוצמה:

  • T65 – 100 ניוטון-מטר של מומנט עם 44 קילו-וואט (59 כ"ס)
  • T45 – 81 ניוטון-מטר של מומנט עם 34 קילו-וואט (45.6 כ"ס)
  • T30 – 60 ניוטון-מטר של מומנט עם 27 קילו-וואט (36.2 כ"ס)

,

עקומת המומנט של טאסיטה טי-קרוז בשילוב עם תיבת ההילוכים המכנית מספקת חווית רכיבה ייחודית שאפשר למצוא רק באופנועים החשמליים של טאסיטה.

תיהנו מעד 100 ניוטון-מטר של מומנט מבלי לחמם את המערכת יתר על המידה, בזכות תכונת הקירור הנוזלי שלה, הייחודית בתעשייה.

המנוע החדש פותח בחברה לאחר עשר שנים של ניסיון ומחקר ופיתוח, נבדק על דגם הטי-רייס ראלי שלנו, בתנאים הקשים ביותר במדבר האפריקאי.

בהשוואה למנגנון ה-POWERTRAIN הקודם, הדור השני שומר על תיבת 5 ההילוכים עם יחידה מנועית מגנט קבוע זרם חילופין (PMAC) קטנה יותר, קלה יותר, עוצמתית ויעילה יותר.

 

ארבעה מיפויי מנוע:

Eco+, Eco, Touring ו- Power.

סוללה

סוג: סוללת ליתיום-פולימר Li-Po

אורך חיי סוללה: מעל 2000 מחזורים, טווח מוערך של 360,000 ק"מ (223,000 מייל) בדגם 18 קוט"ש.

אחריות סוללה: 5 שנים

טווח

מארז סוללות 18 קוט"ש

טווח: 220 ק"מ על פי שיטת המדידה של טאסיטה + כוח רזרבי

מארז סוללות 9 קוט"ש

טווח: 112 ק"מ על פי שיטת המדידה של טאסיטה + כוח רזרבי

רברס

צריך לנסוע לאחור? אנחנו דואגים לך.

הטי-קרוז מצויד בהילוך אחורי, נסיעה לאחור לא יכולה להיות קלה יותר.

טעינה

טעינה בכל מקום: טען במהלך הלילה בבית, תהיה לך סוללה מלאה בכל בוקר.

וכשאתה בדרכים, קל להטעין בעיר בכל שקע רגיל או בכל תחנת טעינה ציבורית.

הטי-קרוז מצויד במטען מהיר מובנה המאפשר לך להשתמש במטענים ברמה 2 וברמה 1 פשוט בחיבור לשקע.

מתלים

הטאסיטה טי-קרוז מגיע עם בולם זעזועים יחיד עם הגדרת Preload וטווח תנועה של 90 מ"מ.

מזלגות קדמיים הידראוליים טלסקופיים 41 מ"מ.

תיבת הילוכים

טאסיטה יצרה תיבת הילוכים ייחדוית בעלת 5 הילוכים שמפחיתה את התחממות היתר של המנוע ואת צריכת החשמל.

תיבת הילוכים: תיבת הילוכים בעלת 5 הילוכים עם קלאץ' הידראולי.

סוג הילוכים: שרשרת

קלאץ'

מוכן שאתה זקוק לו.

בטאסיטה טי-קרוז השימוש בקלאץ' בהתחלה אינו הכרחי. הקלאץ' משמש להפחתת המומנט בעת הצורך, כמו כן להחלפת הילוכים. כאשר מערכת החשמל פועלת והמאיץ משוחרר, המנוע החשמלי לא מסתובב (שלא כמו מנוע בעירה פנימית רגיל) כך שהאופנוע סטטי, וזאת הסיבה שאין צורך ללחוץ על הקלאץ' בעצירה. הקלאץ' יהיה מוכן כשתזדקק לו.

בלמים

בחר את הבלמים שלך.

בלחיצת כפתור תוכל להפעיל את בלימת המנוע המתחדשת המאפשרת להטעין את הסוללה במהלך האטה.

בלם קדמי: דיסק 320 מ"מ עם טכנולוגיית ברמבו.

בלם אחורי: דיסק 240 מ"מ עם טכנולוגיית ברמבו.

ארגונומיה

מתאים לטעם של כולם.

מצויד במנח לכפות הרגליים מתכוונן בעל שלוש תנוחות, הטאסיטה טי-קרוז מציע את תנוחת הרכיבה הטובה ביותר בקטגוריית הקרוזר.

רגליים מתוחות, ישיבה זקופה, אתה בוחר.

בטיחות

על פי התקן הטכני IEC 60579-1, המתח שנחשב למסוכן הוא מתח גבוה מ-120 וולט בזרם חילופין, לכן, בכדי לעמוד במגבלה בטיחותית זו מהנדסי טאסיטה החליטו כי המתח הכולל של הסוללות בכל אופנועי טאסיטה יהיה מקסימום 120 וולט. טאסיטה שמה דגש על בטיחות.

אסתטיקה

מושב

כל אופנוע טאסיטה מגיע כסטנדרט עם עור אקולוגי ימי איטלקי בעבודת יד עם ספוג זיכרון כפול שנותן לטי-קרוז אורבן חווית ישיבה ייחודית תוך שמירה על הסביבה.

אחסון

תיקים אחוריים אופציונליים מעור אקולוגי איטלקי עם 28 צבעים זמינים, שחור סטנדרטי

המאפיינים הטכניים והאסתטיים עשויים להשתנות ללא הודעה מוקדמת מטאסיטה. התמונות עושויות שלא לשקך את המאפיינים של הדגמים החדשים יותר. טאסיטה שומרת לעצמה את הזכות לבצע שיפורים ו / או שינויים בפרויקט ללא כל התחייבות להוצאתם לפועל.

עקרונות התכנון