הטאסיטה החדש

טי-רייס אנדורו
0% פליטה
100% כיף

הטי-רייס אנדורו תוכנן בשביל להשיג את המירב במסלולי שטח ואנדורו, השלדה המעודכנת וחבילת הסוללות המוגדלת יבטיחו יותר הנאה מאי פעם. הטי-רייס אנדורו מכילה מפרט מלא של מכונת אנדורו: עוצמתית; אגרסיבית וחדה. קח שליטה מלאה על האופנוע שלך על ידי ניהול המומנט של מנוע הטאסיטה דור שני עם חמישה הילוכים והפלוס המשמעותי של מנוע שאף פעם לא נכבה אלא אם אתה רוצה בכך.

מחירים

כל המחירים לא כוללים מע"מ, הובלה ומיסים מקומיים.

מנוע 11 קילו-וואט לרישיון נהיגה ברכב עם סוללות 7.5 קוט"ש (חבילת סוללות 9 קוט"ש 1.320+ אירו)14.098,00 אירו
מנוע 27 קילו-וואט עם חבילת סוללות 9 קוט"ש15.418,00 אירו
מנוע 34 קילו-וואט עם חבילת סוללות 9 קוט"ש+ 1.245,00 אירו
מרכב קוולאר/פחמן מלא + התקנת מתלי מרוצים+ 2.920,00 אירו

טאסיטה מציגה את הטי-רייס אנדורו 

קליל וזריז יותר, הטאסיטה טי-רייס אנדורו היא מכונת הכיף האולטימטיבית. הודות לאופיו הזריז להפליא, אופנוע זה מושלם למסלולי ההרים הקשים ביותר ולמסלולי השטח הקשוחים ביותר. נאמן לעיצוב האיטלקי, שם נרדף לסטייל, האופנוע החשמלי הזה גם אידיאלי לשימוש יומיומי בעיר, לנסיעה מהבית למשרד או סתם כדי להסתובב בערב. הטאסיטה טי-רייס לא משאיר אותך בינוני.

חבילת הסוללות 9 קוט"ש החדשה

הטאסיטה טי-קרוז אנדורו מכסה 3 שעות של מסלולי שטח.

מנגנון העברת הכוח (Powertrain) החדש

פותח על ידי טאסיטה, מנגנון ה- Powertrain מציע יעילות רבה יותר ותענוג בנהיגה. האופנוע שופר בכל חלקיו והתוצאה הסופית נהדרת גם מבחינת המשקל המופחת: 12 ק"ג פחות למנועי 11-27 קילו-וואט ו 7 ק"ג פחות ליחידת הכוח 34 קילו-וואט. האיזון בין הכוח, המומנט והאחיזה נותר אחד מנקודות החוזקה של טאסיטה טי-רייס אנדורו.

למנוע החדש יש תגובה טובה יותר לסל"ד בינוני וגבוה כדי לספק את הנאת הרכיבה המרבית והוא מציע צליל מרגש יותר לרוכב.

תיבת 5 ההילוכים עם היחס המחודש של ההילוך הראשון מאפשר לך להשיג את התפוקה הטובה ביותר במצב ECO או POWER.

 

הבקר החדש

הטי-רייס של טאסיטה מציג בקר חדש לחלוטין וחומרה חדשה.

הקלאץ' החדש

הקלאץ' שופר אפילו יותר והוא קל יותר בהשוואה לגרסה הקודמת

מטען הסוללות המובנה החדש

הטאסיטה טי-רייס אנדורו מצויד במטען סוללות מובנה כדי שיוכל להיטען מכל שקע במהלך טיולים או במהלך שימוש יומיומי. במהלך טיולי שטח תוכלו לנצל את הפסקת הצהריים כדי לטעון את הסוללות מכל שקע חשמל אפילו משקעים ביתיים ב10 אמפר, או בשקעים ייעודיים ב16 אמפר. כמו בכל אופנועי טאסיטה, קיימת פונקציית חיסכון בסוללה, אשר מאפשרת לנסוע לאורך 10 ק"מ נוספים במהירות מופחתת כדי להגיע לשקע החשמל הקרוב ביותר, כאשר הסוללות מתקרבות ל10% טעינה.

שתי מיפויים ECO  ו- POWER 

הטי-רייס אנדורו שומר על שומר על  מיפויי המנוע ECO ו- POWER יד עם בלם המנוע בין אם הוא פעיל או מנותק, שניהם ניתנים לבחירה בזמן הנסיעה. מצב ECO אידיאלי ליעילות "דלק" מקסימאלית ואחיזה בשטח חלקלק ואילו מצב POWER מוקדש לרכיבה מדהימה. כאשר בלם המנוע מנותק, האופנוע "ישוט" וכאשר בלם המנוע פעיל, האפקט הרגנרטיבי מתקבל בשחרור פשוט של המצערת, מנגנון Ride by wire, מנגנון חיבור חשמלי בין המצערת למאיץ, ולא חיבור מכני, נותן בטיחות רבה יותר גם בירודות ארוכות ומאמצות יותר.

שלדה

לטי-רייס אנדורו יש מסגרת בעלת מעטפת יחידה, מפוצלת במוליבדן-כרום, התנגדות וגמישות מובטחת גם בשימוש הקיצוני ביותר. ריכוז המסות, המתקבלת על ידי הזזת מיקום המנוע החשמלי ב20 מ"מ, תורמת ליציבות מצוינת, אפילו במהירות נמוכה

מנוע

הטאסיטה טי-רייס אנדורו זמין בגרסת ה-34 קילו-וואט עם מומנט של 85 ניוטון-מטר ובגרסת ה-27 קילו-וואט עם מומנט של 60 ניוטון-מטר. לבעלי רישיון נהיגה לרכב, האופנוע זמין גם בגרסת 11 קילו-וואט.

עיצוב

הדגמים החדשים של טי-רייס עוצבו בהשראת לוגו הברק של טאסיטה לאורך המסלול של החלקים החיצוניים של האופנוע. הצבעים של הטי-רייס החדשים הם אדום / שחור ו קוולאר/ פחמן מלא.

המחירים מתחילים מ14,098 אירו ללא מע"מ, הובלה ומיסים נוספים.

מפרט טכני

 

מנוע חשמלי: PMAC

מיפויי מנוע: אקו וספורט

תיבת הילוכים: תיבת הילוכים בעלת 5 הילוכים עם קלאץ' הידראולי עם יחידת צילינדר של ברמבו

מערכת קירור: קירור ע"י נוזל עם מעגלים למנוע החשמלי ולבקר.

סוללה: ליתיום-פולימר 9 קוט"ש

חיי סוללה: 185.000 ק"מ או מעל 2000 מחזורים עד קיבולת ראשונית של 80%.

אחריות סוללה: 5 שנים

הספק מרבי: אפשרות מנוע 34 קילו-וואט עם מומנט של 85 ניוטון מטר, מנוע סטנדרטי 27 קילו-וואט עם מומנט של 60 ניוטון-מטר או 11 קילו-וואט עם מומנט של 60 ניוטון-מטר לבעלי רישיון נהיגה לרכב.

סל"ד מקסימאלי: 8000

בסיס גלגל: 1490 מ"מ

שלדה: מסגרת בעלת מעטפת יחידה מפוצלת במולדיבן-כרום

מרווח קרקע: 330 מ"מ

מתלה קדמי: מזלג הפוך הידראולי טלסקופי ים ציר מתקדם בקוטר 45 מ"מ; טווח תנועה של 300 מ"מ

מתלה אחורי: הצמדה פרוגרסיבית עם יחידת מתלה מתכוונת; טווח תנועה של 280 מ"מ

גלגל קדמי: 1.60×21 אינץ' – צמיג 90/90-21

בלם קדמי: דיסק צף בקוטר 300 מ"מ

גלגל אחורי: 2.15×18 אינץ' – צמיג 140/80-18

בלם אחורי: בלימה רגנרטיבית 220מ"מ: שני מיפויים של בלם מנוע. ללא בלם מנוע (בסגנון מנוע שתי פעימות), ובלימה רגנרטיבית (בסגנון מנוע ארבע פעימות)

רברס: סוף סוף שימוש ברברס בשטח (ובעיר) קל לתמרן בכל סיטואציה.

מרכב: פיברגלס עם אופציה לקוולאר/פחמן

טווח: 112 ק"מ בשיטת המדידה של טאסיטה +כוח רזרבי או 3 שעות של רכיבה לצורכי הנאה בשטח.

כוח רזרבי: מופעל באופן אוטומטי כאשר נותרו 10% מהסוללה, מפחית ביצועים על מנת להגיע לנקודת הטעינה הקרובה ביותר

מטען: מטען מובנה 10 אמפר/16 אמפר להטענה בשקעים סטנדרטיים או מטען נפרד לטעינה לצרכי מרוץ.

זמן טעינה: 1.5 שעות עם עוצמת טעינה 16 אמפר ו 2.5 שעות ממצב כוח רזרבי עד ל80% עם המטען המובנה ב 220 וולט בכל שקע בעוצמה של 10 אמפר.

מיפויי מנוע

שני מיפויים של כוח מנוע

תיבת הילוכים

תיבת הילוכים נפרדת בעלת 5 הילוכים עם קלאץ' הידראולי

חלק אחורי

אלומיניום אחורי קונכי

מנוע

מנוע אחורי סינכרוני

בלם

שני מיפויים של בלם מנוע

המאפיינים הטכניים והאסתטיים עשויים להשתנות ללא הודעה מוקדמת מטאסיטה. התמונות עשויות שלא לשקך את המאפיינים של הדגמים החדשים יותר. טאסיטה שומרת לעצמה את הזכות לבצע שיפורים ו / או שינויים בפרויקט ללא כל התחייבות להוצאתם לפועל.